ostragredavalentino

Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av Carina - 30 augusti 2014 22:23

Är på väg tillbaka till mitt vanliga jag om än med en stel och stum rygg...

Framåt går det med hjälp av bästa doktor Börje och sjukgymnasten Mia!

Nu till något mycket roliga!

Mina fina pojkar...

Jäger växer så det knakar!!
Inte visste jag att en Aussie i princip hade samma tillväxt takt som en berner?!
Ja, inte riktigt kanske...
Men inte så långt undan.
Långa ben, men växer än så länge jämt och fint.

Tricke kraken har fått utstå ett par riktigt kraftiga åskväder förra veckan...
Inte kul för en hund som är ljudkänslig...

Det bästa för Tricke var att jag låg på soffan med honom bredvid i koppel (trygghet) och med en hand på hans rygg.

Jobbiga nätter för både mig och Tricke...
För mig därför att jag lider så med honom....
För Tricke därför att det måste vara fruktansvärt att vara så rädd att hela kroppen skakar när de värsta smällarna kom...
Har nu fått tips om att vanliga åksjuketabletter kan vara till god hjälp.
Ska prata med den gode Leif vid tillfälle för att höra vad han har att säga om det.

Nu hoppas vi att extremvädren är över för i år!
Kan vi få en "lagom" höst och vinter i landet lagom tack!


   Jäger, lika pigg och busig som han ser ut!


   Tricke och Jäger :-)


Natti natti!
/ Carina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards