ostragredavalentino

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Carina - 21 september 2014 20:28

...Går mot sitt slut.

Jobbat fyra nätter denna veckan och det har gått bra med ryggen.

Trött och stum är den... Men det hade jag räknat med.

Det mest omvälvande som hänt är nog att jag gått med i Facebook!

Envis som en skär gris är jag och har Vågat Vägrat Facebook längre än de flesta.
Men, men nu är jag lika fördärvad som alla andra   


Idag har allt gått i ett rasande tempo. Sov bara ett par timmar efter nattens jobb.
Först väntade skogen med hundarna, hem och fixa till sig så gått det går när ICA kassarna hänger under ögonen (tur det finns smink). Iväg på dop i Karlskoga Kyrka. Lille Emil skötte sig finfint!
Hem igen och svimmade av i 20 minuter sen väg igen. Denna gång till Kristinehamn och hundträning med Tricke och Jäger.

Idag var vi inomhus på Saltmästar'n.
De stora speglarna gör det möjligt att slipa detaljer.
Vi tränade pallen, backa i cirkel, stegförflyttningar, omvänd belastning mm.

Jäger var med en stund även i nästa grupp (som är något stökigare), men fixade det fint.
Den lille Jägar'n  blir 4 månader idag  och jag tror han är nöjd med dagen.
Skogsröj med riktiga Aussieryck och sen hundträning med bästa fröken Lisa.

Nu har luften gått ur oss alla och det blir tidig kväll för både folk och fä i Wiviken.


/ Carina


Ovido - Quiz & Flashcards